Agnes: Finaste

Sitter och väntar på att Hanna och Maja ska komma hit så vi kan fara nångång.
Har stressat för att hinna göra mig klar till halv sju, men de har inte kommit än. Hehe, måste ha blivit nåt missförstånd nånstans? (A) Taggar i alla fall inför kvällen/natten/morgonen.
Kommer bli skitroligt! Insåg för cirka en timma sen innan jag skulle hoppa in i duschen att jag ska till mamma imorgon? :o Hur kan jag missa det. Nej, tiden går alldeles för snabbt. Ska alltså packa och sånt imrgon istället när jag kommit hem efter att ha följt Fanny att ta kort osv.. Blir nog GREAT!
Hockey ikväll men det kan vi kanske inte se eftersom den visas på förbaskade Canal+..
Vi måste vinna i alla fall annars är det över för vår del.
Nej, nu ska ja gå ut och skrika på Kerstin som står och skäller, pussar Agnes.

Det är dessa flickor ovan som umgås ikväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Hihi ok kul! :D

Jag har varit med kompisar och sen så har jag inte gjort så mycket mera :P haha jag gör typ inget på lovet. ;)

2010-04-09 @ 10:36:16
URL: http://emmaluuundmark.blogg.se/
Postat av: hanna

Sv:tackar tackar:)<3

2010-04-11 @ 00:22:52
URL: http://hannaelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0