Agnes: helg♥

Nu är det Helg och så underbart skönt! Hade ju som sagt halvdag idag och har landat hos pappsen, fint.
Ska nu sätta igång med att packa upp som alltid måste göras. Sen nån gång emellanåt vila, öva på alla låtar till imorgon, gå igenom ungefär alla gaderober i huset för att hitta det jag ska ha på mig i helgen och ja, vila ännu mer. Jag kan verkligen inte vakna upp imorgon och låta som jag gjort alla andra morgnar i veckan för det är inte okej! Jag kommer få byta låt just innan gudstjänsten så att det blir lättare, typ Bä Bä vita lamm eller nåt. Hmm, det skulle inte heller vara så okej det inte! Ska nu bege mig till nedervåningen, tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hur är det i benhinnorna nu? Bättre? :)

2010-04-23 @ 12:44:05
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: får fundera på de

2010-04-23 @ 16:54:16
Postat av: linnéa

Sv: Okej vad bra! :)

Haha, okej bra. Det var lite tomt på träningarna :D

2010-04-24 @ 17:20:12
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0