Maja:Loooov!


Har ingen annan bild att visa så här är en till bild från Stockholm i juni förra året.

Slutade skolan halv elva idag eftersom vi bara gick halvdag. Jag och HannaÅ gick i alla fall hem hit då och åt lunch. Mitt potatismos blev mer misslyckat än.. hm, jag vet inte ens vad jag ska jämföra med men det blev inte jättegott i alla fall.. (intresseklubben antecknar). Sitter nu här, nyduschad och klar med packningen. Kommer nog hinna klicka iväg i alla fall ett inlägg från Stockholm men annars får ni ha en alldeles fantastisk påskhelg!!
Kram.

Kommentarer
Postat av: ellen

Hoppas du får det trevligt i Stockholm :D

2010-04-01 @ 16:38:37
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0