Maja: Another cinderella story

Tänkte att jag skulle börja göra såhär^ på mina rubriker så man kan se på en gång vem som har skrivit. Tycker att Agnes ska göra samma och Hanna också när hon nu hade tänkt börja blogga! Sitter med Jossan och ser another cinderella story. Den är rätt bra, dock inte lika bra som den vanliga a cinderella story men funkar. Har gått fötterna av mig på stan idag (kan man uttrycka sig så?). Fem timmar av dagen flög iväg i alla fall så nu är jag några klädesplagg rikare.
Vet att det är sjukt tråkigt när jag inte kan lägga in bilder men jag lovar att på måndagkväll när jag är hemma kommer en inlägg fullt med massa bilder!! Hoppas ni mår bra snyggon.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0