Maja: franska


Sitter och väntar på Lolo så vi kan göra vårat franskaarbete som ska vara inlämnat imorrn. Bra Maja, smidigt att man skjutit upp det till sista dagen då jag kunde gjort det redan innan Stockholm menmen.. Vi ska översätta jag vet inte hur många sidor och sen tror jag vi ska skriva om typ eiffeltornet eller triumfbågen. Mycket intressant mhmhmhm. Strålande fint väder är det ute också, kul att sitta inne med näsan i franskaboken verkligen fast näe.. Ska se till att ta mig ut ett tag sen i alla fall, får se om jag ska springa. Aja, svamligt som vanligt när det blir såhär mycket text men ni får stå ut!
Puss.

Kommentarer
Postat av: Moa

Nu har jag bytt bild, haha :D <3

2010-04-11 @ 16:17:24
URL: http://mmmmmmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0