Agnes: Vårfint

Nämen hallådär folket! Sitter just nu och ber till Gud(ellersåinte) om att mina benhinnor inte ska göra ont i morgon när vi har beep-testet. Hoppashoppashoppas på det! Vill ändå va med så jag förhoopningsvis kan göra det bättre än förra året, haha! Loggade just in på facebook och ser nu att det är 39 nyheter. Bra Agnes bra, tur att man loggar in ofta osv... Aja, nyduschad är man för jag har tränat till klockan sex. Hur skönt som helst eftersom det har kännst som sommar idag. Ja, i alla fall lite. Det är alltså fortfarande ljust ute och klockan är kring åtta, fint!
Nu ska jag plugga lite matte inför prov på fredag..inte lika så fint! Hade bra, pussar Agnes.


Tänkte bara att ni gärna ville se länslaget i de snygga gamla "MJÖLK GER STARKA BEN"- tröjorna. HAHA!

Kommentarer
Postat av: hanna

Näe vad coola tröjor!=)

Sv: Ja:D ,

Hur mycket fotboll kommer ni ha i sommar?:)

2010-04-14 @ 20:53:06
URL: http://hannaelizabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0