Agnes: Sommaren 2010


Sommarlovet startade alltså med skolavslutningen(hehe)Mycket trevligt med härliga medleyn och sånger. Kunde dock inte fira med vänner på kvällen utan hoppade direkt in, skolavslutningsfin och allt, i husbilen för en roadtrip!


Vi hamnade på söndagkväll i Kroatien där vi solade på playan. Och kräftan, även kallad Agnes gick runt och kliade sig för hon var så bränd, sved kan man väl säga att det gjorde! Men jag härdade ut och fick till slut en liten bränna!

På vägen hemåt sovde vi en natt i Italien, ett ställe som hette Molfacone. Där käkade vi glass och badade i deras stooora pool. Och vissa vågade faktiskt hoppa från hopptornet!


När vi sedan kom hem till Sverige (två takluckor fattigare) så släpptes jag av i Halmstad för att genomgå en veckas tufft Elitläger för f-95. 24 län var det som var där (48målvakter) Det gick superbra för vårat lag, vi vann alla förutom sista matchen mot Skåne, så vi åkte därifrån mycket nöjda! 
 
Sen innan Gothia hann jag vara hemma två veckor och jobbade en av dom, men den veckan jag var ledig njöt jag och hade roligt med kompisar! Låg på playan och hade mysig grillkväll med en massa, superkul!

Sen var det då äntligen GOTHIA! Det man taggat för heeela våra fotbollsliv och det var verkligen superkul! Längtar tillbaka gör man och det var över förväntan roligt. Synd att vi inte kom längre och så, men vi fick ändå visa vad vi gick för i slutet och är stolta över det. MINNE FÖR LIVET


Och sen så har jag resten av tiden spelat en MASSA fotboll, badat vid bryggan, shoppat för mina löner, haft roligt i fellans stuga, farit ut på båtutflykter och bara levt livet! Har de fyra veckorna som jag jobbat utnyttjat kvällarna och de ynka två veckorna som jag varit ledig(bara en från all fotboll) så har jag bara haft det SUPER-härligt ute i det soliga vädret! Visst, sommarlovet har gått otroligt fort men oj, så mycket jag hunnit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0