Maja: första skoldagen/outfit


Typ dom snyggaste byxorna jag vet. Dock mycket snyggare i verkligheten.

Första skoldagen då. Var inte så jobbigt att stiga upp imorse som jag trodde, det var kul att träffa klassen, det var god mat i matsalen. Summa summarum av första skoldagen=helt okej! Cyklade in till stan med Agnes efter skolan och gick runt ett tag, vi slutade vid halv elva om man nu skulle fundera, och efter ett tag träffade vi Ellen, Moa och Joffe och gick runt med dom ett tag. HannaÅ och Anna träffade vi en sväng också.
Moa följde med mig hem sen också pratade vi en massa, var ett tag sedan jag träffade den flickan ensam!
Hoppas ni haft en bra dag finisar.
Puss.

Kommentarer
Postat av: tove

snygg tjej där!

sv: jaa absolut.:]

2010-08-23 @ 18:01:57
URL: http://heiarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0