Agnes: Lucia

Vi hade alltså lucia hela dagen idag, jag kunde inte sjunga men det visste ju alla redan. Min feber bara steg och steg under dagen och nu sitter jag här med 39 graders feber. KUL. Så förlåt om jag var väldigt osocial efteråt jag ville bara hem och sova. SÅ jag ska sova tidigt ikväll, helst nu direkt men jag måste äta något och få bort ingefärasmaken i munnen. Om ni vill veta varför den existerar så var det så att jag gick runt och tuggade på för att få lite röst att prata med i alla fall. Det funkade väl sådär... Jaja, imorgon är det en ny dag men med ett till Luciatåg och ett uppträdande i CK av endast mig själv. Känner redan nu att det här kommer gå bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0