Agnes:Förbaskade sovmorgon

Tjenixen! Nyduschad och fresh var man då här. Hehe, för en gångs skull stämmer det faktiskt!
Har i alla fall packat i ett väldigt raskt tempo efter att jag varit på intersport och fått med mig ett par nya fotbollsskor och legskydd. Alldeles för perfekt för att vara sant eftersom jag imorgon ska fara på läns i Umeå! Sitter och ser på Disaster Date och skrattar ihjäl mig!! Mohahaha, ska nu sova alldeles snart för att jag ska gå till skolan imorgon som vanligt fast bara förmiddagen... Samling halv tre på bussstationen. Innebär alltså ganska taskigt med uppdatering från min sida men ni har ju alltid Maja tills Hanna tittar in och börjar blogga hon med!
Hade bra allesammans, pussar Agnes.



Behind the scenes; bilder från Norsjö lägret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0