agnes:Semifinal

Nu har jag suttit i en och en halvtimme och laddat upp bilder för er som kommer i nästa inlägg.
Jag tycker jag förtjänar ett stort TACK! Hehe.. Vi vann i alla fall hockeyn för er som inte visste det och det blev som en helt annan stämning i huset efter att vi hade hållit ut i tio minuter ungefär.. Till och med Kerstin var konstig och sprang runt och skällde för att vi var så fruktansvärt spända och skrek åt TV:n som om domarna av någon anledning skulle kunna höra det. Men, efter hyfsat mycket blod, svett och tårar är vi då i semifinal.
Så fruktansvärt härligt. Dessutom har jag och flera andra insett en sak.. Om det nu skulle vara så att Skellefteå AIK skulle förlorat matchen så hade jag förmodligen skrivit "dom" istället för "vi förlorade". Men som nu, när vi vann säger man faktiskt vi.. Höhö, intressant va? Nej, nu ska jag trycka in några glosor i huvudet, skola imorgon som vanligt sedan ska jag vara med Maja. Pussar Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0