Agnes: Bara för att vi är så bra

 
Ja, jag och Maja är lite väl underbara, mest jag. Det skadar ju inte så mycket eftersom vi ska ut och åka inlines ikväll! Kul blir det, varmt som stryk har det varit idag igen och självklart blev det grillat till middag och gäster. Lite senare ryktas det om efterrätt, lycka till säger jag bara!! Imorgon ska jag sjunga på ett dop, men känner dom inte. Hehe, om det är någon som ska på dop imorgon i Ursvikens kyrka, så träffas vi nog där, ni kan ju alltid varna mig innan så jag är väl förberedd (A)
Ha en superduper kväll, pusssss

Kommentarer
Postat av: linnéa

Sv: Okej vad kul! Synd att jag missade det... :D

Varsegod :]



(till maja): Okej kul :)

2010-05-21 @ 22:18:18
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0