Agnes: I just wanna close my eyes

Nu hörreni är jag tillbaka! Hyfsat förkyld fortfarande, men ska i alla fall till skolan imorgon. Det blir väl bara roligt för er att få lyssna på mina hostattacker?! Hehe, idag har jag i alla fall varit ännu mera barnvakt och så har jag sålt mjukkaka och äntligen haft tid till att packa upp mina grejor. Det ska ni veta, att det tar ganska lång tid att få allt på rätt plats. MEN, tur att jag är van. På tisdagkväll och onsdag eftermiddag blir det att packa igen men då är det fotbollsgrejorna som ska packas ner för det är läns. Dessutom på naturgräs, så otroligt underbart! Tror ni jag längtar? Kul blir det, är taggad till tusen!! Har ju kort vecka i veckan alltså, fast det är ju inte bara jag. Och för att inte göra det sämre så är två av de tre dagarna de lugnaste med sovmorgon. Låter som det här blir en superbra vecka! Sov gott allesammans. Pussar Agnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0