Agnes: Ingen har sagt att det här kommer vara

Första träningen idag, hehe koordination jobbade vi med lite grann. Kan väl säga att det inte är min starkaste sida, hehe, men vad gör väl det? Jag kan i alla fall kasta upp bollen, slå en kullerbytta och fånga den igen, ståendes! Det är typ coolt för att vara mig. Tränar inte så hårt i veckan för nu taggar jag fredag och helgen!! Känner bara att det är svinigt mycket jag måste komma ihåg i veckan så jag är väl lite smått förvirrad...allt är som vanligt med mig alltså. Ska göra en tidig kväll och somna nu. Hade tänkt att det skulle bli bra för mig imorgon när jag har en låång dag på skolan. Sov gott sötisar! Puss.


Hehe, vet att jag gillade egopics, men det var längesen! sommaren har ju länge varit förbi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0