Maja: det är visst den tjugonde november idag


Det snöar ute.
Jag som tyckte att det för tillfället kunde räcka med den snömängden vi har men jaja. Jag ska inte klaga för det är bara en minusgrad ute. Gillasgillas, man slipper klä sig som om det var mitt i kallaste Januari. Jag har föresten börjar få in en väldans fin julstämning också, speciellt då jag och Agnes i onsdags gick förbi ett hus som var sådär väldigt fint julpyntat.
Ojoj, nu ska jag sluta skriva om saker som inte har någon betydelse alls. Beger mig mot stan med mamma strax sen blir det kladdkaka, varm choklad och kanske madrassåkning med två av mina finaste vänner. DET NI!
Puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh! madrassåkning, nu blir jag lite avis!vi ses ikväll!<3

2010-11-20 @ 12:45:16
URL: http://emelieeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0