Maja: mer taggad än vanligt


Nika är duktig på ta kort hon, så här är en till bild från i lördags.

Nu är jag igång med den där syningen igen, vad det blir kommer ni inte få se förrän det är helt klart kära ni men den som väntar på något gott.. ja ni vet. Är för övrigt hur taggad som helst på allt just nu. Lyssnade på gymnasieinfo idag och jag vill börja nununu! Vill sy, klippa, rita, SKAPA!!! Fotbollen går som en dans också och jag tycker i princip att varje träning är jättekul. Lite high on life kanske men jag gillar det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad ska du gå på gymnasiet?:)

2010-11-10 @ 10:58:59
URL: http://hannama.devote.se
Postat av: Nika

Puss!

2010-11-10 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0