Agnes: Holland-Sverige

Ser alltså EM-kvalet nu, Holland fick in ett mål redan efter fyra minuter men vi klättrar upp igen vilket är tur! Haha, ska försöka se så  mycket jag kan, det är ju Desperate också(a) Annars så är jag pigg och kry för att baka om ett tag. Var på spinning med pappa för första gången och det gick väl bra, mjölksyran kommer ju krypandes under tiden man spinnar MEN jag sitter ju här så jag överlevde! Hoppas ni haft en bra dag finisar, puss.

BTW, Zlatan är alltså lagkapten och vad tycker vi om det egentligen?

Kommentarer
Postat av: ebba

pinsamt värre att släppa in sånna skitmål!

jag tycker inte zlatan ska vara lagkapten, det skulle passa bättre med Daniel Majstorovic, eller hure nu stavas(a)

2010-10-13 @ 18:47:25
URL: http://onlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0