Agnes: Keep on, just don´t go to far


Okejj, jag sitter just nu och bara stör mig på Kerstin som gnäller om att få gå ut på altanen. Frågan är bara varför hon tycker det är roligt att stå och skälla och morra på en katt genom inglasningen? Ja, inte är det då roligt för mig då hon inte lyssnar när man säger till henne... Väntar bara på mat, är ganska uttröttad efter att ha jobbat med matten. Blir att cykla upp till Philip sen, myys♥  Bilderna btw, består av mitt pris och jag, på det står det "Årets revanch" vilket vi inte behver nämna här! Puss&hej.


Kommentarer
Postat av: tove

sv. HAHA du jag har ingen aning hur de gick till..:]

2010-10-12 @ 17:37:11
URL: http://heiarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0