Maja: grease

Har haft en väldigt bra dag idag. Den började uppvaknandes bredvid finaste, vi sov hos Agnes igår med henne och Philip. Sen hade vi fotbollsavslutning, vi spelade match mot p-96 och det finns inte så mycket alls att säga om den matchen. Ingen höjdare var det i alla fall. Efter matchen åt vi tårta och sen delade Jörgen ut små typ priser för "årets" också var det olika. Jag vann i alla fall "årets stamgäst" då jag tydligen varit på flest träningar!

Klockan fyra befann jag mig uppe på Skellefteå Kraft Arena med mamma, Jossan och Anita för att se greasemusikalen. KUNG var den och ja, riktigt bra helt enkelt. Och jag insåg att musikal måste vara bland det roligare man kan göra, såg sjukt roligt ut verkligen!! Nu ska jag nog se greasefilmen (hehe ja) och kika igenom lite engelskaläxa.

Här har ni en bild som får duga som dagens också. Så, nu ska jag avsluta mitt redan alldeles för långa inlägg.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0