Maja: little miss happy


Jag är alltid glad. Folk säger väldigt ofta det i alla fall. Ibland får dom det till och med att låta som något dåligt typ "men du är ju alltid glad Maja" med en sån där ton på rösten som inte låter bra. Det kan jag inte förstå riktigt, för varför skulle det vara dåligt att vara glad liksom? Nu ska jag dock inte säga att alla säger det som att det är något dåligt, för dom allra flesta tycker ju att det är bra. Jag tycker också det och i mina ögon uppskattas glada människor hur mycket som helst! Nu vet jag egentligen inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget men ja, ni fick något som kanske är en liten aning kul att läsa i alla fall?
Puss snyggon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0