Maja: ossian är trött


Mitt fixhumör var inte riktigt lika på topp idag som igår men jag var tapper och satte igång med STOR utrensning i alla fall. Insåg verkligen hur mycket saker jag har, helt sjukt. Har slängt iväg en massa som inte behövs nu. Insåg också att jag är en sån där samlare, sparar massa saker som jag tror kommer vara kul att ha kvar typ flygbiljetter, grönalund åkband och hockeybilijetter. Värt? Nja.
Nu är i alla fall Ossian här, han är typ jättetrött och ligger och skrattar åt folk i skolkatalogen. Typ inte jätteokej..
Aja, hoppas ni har en fin dag gullisar!
KRAM.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin bild!:]

2010-10-17 @ 15:47:36
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: anna bergman

skitfin maja !



ps. om du har några klädesplagg du är trött på kan du väll slå mig en pling??(A)

2010-10-18 @ 15:42:30
URL: http://www.theblogprocess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0