Maja: helt lost




Haha asså jag skrattar typ åt mig själv. Är så sjukt trött och helt tappad i huvudet just nu. Glömde dessutom att ta av min H&M-bricka innan jag gick hem, ja smidighet på hög nivå. Cyklade förbi min lilla sjukling Lolo på vägen hem också (hon hade haft migrän, blir inte smittad av något). Nu har jag nästan just ätit och efter åtta någon gång kommer min fina och hämtar mig och sen sover jag hos han. Han åker till England imorgon och är borta till måndag, lämnar mig här.. fast jag klarar mig nog haha! Asså nu ska jag verkligen sluta, det här inlägget blev jättedåligt.
Puss.

FORTSÄTT FRÅGA.

Kommentarer
Postat av: simon ''mannen myten legenden'' enqvist

när fanken kmr vidioinlägget;P?

2010-09-28 @ 23:02:15
Postat av: Maja

SVAR: i slutet av veckan:)

2010-09-28 @ 23:12:24
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0