Maja: LASAGNE♥


Åh, hela vägen hem från matchen vi spelade idag så satt jag och tjatade om att jag skulle äta lasagne till middag.(Vi vann matchen föresten). Så när jag kommer hem så säger mamma att Tim inte vill äta det?!??!? Tvingade henne att göra lasagne ändå hehe. Var inte så svårt att övertala..
Aja, nu ska jag duscha för det har jag inte hunnit än (känner mig sjukt äcklig, usch). Sen ikväll får vi riktigt se vad som blir av, jag, HannaW och Ellen ska i alla fall sova hos Moa så det blir bra! En sak som inte är bra är att min mobil har typ kraschat ihop totalt och går inte att smsa med!! Så mig måste man ringa, om jag nu ens kan svara så heller hehe.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0