Agnes: Du är en av många

Jag vet, jag suger på att blogga, verkligen. Men jag har ingen lust heheh. Har ingen kamera, ingen rolig och outstanding nyhet heller.. I alla fall så har jag haft en väldigt mysig valborg. Först åt vi huur god mat som helst med familjen sen for jag till Landskyrkan för att möta upp en massa trevligt folk. Där stod vi och frös ett tag och skulle sedan dra vidare. Det slutade i alla fall så att jag och min älskling for till honom och spenderade resten av kvällen. Även fast jag blev skyldig Robert en Cola så var det värt det. PUSS.

Söta människor från förra valborg! Och juste man har väl inte glömt att gratta kungen också?!...

Kommentarer
Postat av: Moa

Aahhaha, jag ser helt galen ut på varenda bild..(A)

Man ser att vi var mindre då, gulliga ;) <3

2011-05-01 @ 15:08:15
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0