Agnes: I know it will be fine


Ojojoj, nu har jag haft två mysiga grillkvällar i rad! Så trevligt har man inte ofta, haha. Igår när vi ätit lämnade jag vårat sällskap och gick till Sörböleskolan för att spela brännboll med en hel drös av godingar. Gick till Julia ett tag också men jag och Maja for hem till henne och såg Eva&Adam innan vi sussade sött. Idag har jag gått runt i shortsdress!! (älskar vädret) Har alltså suttit på bryggan och åkt ut till farmor och farfar i Boviken, mys. Nu snart blir det grillat igen, haha, sen ska kvällen spenderas med världens finaste! Puss.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Härliga bilder!:D Älskar grillat^^

2011-04-24 @ 22:06:13
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0