AgnesHannaMaja: svaren!

vars har ni köpt era mobilväskor, och var det längesen ni köpte dom?? dom är verkligen sjukt snygga vill också ha en, men dom är ju slut överallt buhu:(!
SVAR: Dom som jag och Hanna har likadana har hennes mamma sytt men min större ljusare bruna är från monki!

Vilken är eran favorit affär? Alltså på stan;)
A: H&M, såklart annars weekday
H: Hehe, kan inte bestämma mig. 
M: H&M i Skellefteå men Monki annars;)

favoritlåt just nu??:)
A:True colors, bara för att den är så fin.
H: Home med Edward Sharpe & The magnetic zeros.
M: Åh vad svårt men just precis nu så är det typ Vart jag mig i världen vänder.  

Har ni haft ett intresse för hästar nån gång?:)
A: Nja, jag har alltid tyckt att det är spännande att rida men inget mer än så precis!
H: Hehe skulle faktiskt börjat när jag var typ 9 år men blev allergisk sen försvann typ intresset!
M: Haha nej faktiskt aldrig.

Vad kommer ni ha för bästa minne från den här sommaren?
A: STADSFESTEN, helt klart. Och alla fina vänner.
H: Oj, finns för många bra minnen för att välja ett, men om jag måste så är nog stadsfesten det bästa. 
M: Måste också säga stadsfesten, både fredag och lördag, hade så sjukt kul och var astaggad (hade dessutom tagit bort rälsen på fredan hehe).

Vad kommer ni sakna mest med sörböle? Och vad kommer ni sakna minst?
A: Jag kommer mest att sakna alla i min klass, bara för att den var så fin. Jag kommer väl vara glad över att slippa alla dryga ämnen och alla ynglingar, haha. 
H: Mest kommer jag nog sakna klassen och favoritlärarna haha, minst kommer jag nog sakna våra dryga halvklasshåltimmarna.
M: Kommer sakna mest vår klass och alla man kände och pratade med varje dag och minst kommer jag typ sakna nutidskryssen och SO-leken heheh.

ÄR ni taggade på gymnasiet?? vad ska ni gå??
A: JA, verkligen. Jag ska gå musik och längtar typ till på måndag, allvarligt. 
H: Är rätt så taggad, inte på själva pluggandet och så, men på linjen. Estetik och Media.
M: Jag ska gå hantverks textil&design och är taggad på det och allt men har lite ångest att sommaren är slut också:(:(

utsläppt hår eller hästsvans?
A: Uppsatt  :O
H: Utsläppt.
M: Utsläppt.

vad använder ni för smink?
A: Ingenting i stort sett, tycker jag ser så annorlunda ut. Men alltid mascara och oftast rouge!
H: Foundation, ögonskugga (ibland), mascara, ögonbrynspenna och några få gånger lite rouge.
M: Haha jag är astrist och använder oftast bara mascara men ibland ögonskugga, eyeliner och rouge också!

Morgon eller natt?
A: Haha man mår väl som bäst på natten om man får sova så.
H: Är verkligen ingen glad person då jag är trött, vilket jag är tidigt på morgonen och sent på natten, haha. Så jag kan typ inte välja.
M: Morgon om man är på bra humör då man vaknar hahah!

En vän som betyder mycket?
A: Maja, om ni inte visste det men har många fler finisar som verkligen finns där!
H: Har jättemånga fina vänner som betyder mycket för mig, vill inte säga en speciell som betyder mest. 
M: Har mångamånga vänner som betyder mycket så vill inte skriva en speciellt men dom som betyder vet om det♥!

haft sex???
A: Nje.
H: Ja.
M: Jo.

Favoritmat, favoritplagg, favoritfrisyr, favoritfurkostflingor, favoritfotbollslag, favorit "citat", favoritgodis ;)
A: Jag gillar allt, precis allt men kanske kräftor för att jag bara är sugen på det nu...Måste nog säga mina cheap moday jeans som Hanna. Uppsatt, flätor eller någon knut av något slag. Coops "crunchy med youghurt och jordgubbar". Liverpool, måste jag nog säga. Inget särskilt. Choklad, Marabou med mintkrokant är en högt uppsatt favorit. 
H: Jag ääälskar wookade nudlar, så det är nog favoriten. Cheap Monday jeans. Plattat utsläppt. K-special! Barcelona. Har inget, tråkis men. "Melonklyftor".
M: Grillad kyckling och potatisklyftor. Min svarta spetsklänning från monki. Utsläppt lockigt med mitt flätade hårband. K-special red berries. SUNNANÅ SK, nä skoja men har typ inget hehe. Måste typ ta "Glöm bort dagens problem-imorgon kommer nya. Dom här katterna halva svart och halva viol!

är ni oskulder?
A: LÄS^^
H: Nej, som ni såg högre upp.
M: ^^

hur många förhållanden har ni haft?
A: Två på senare tid.
H: Två.
M: Tre som räknas!

vilka av er har pojkvän?
A: Inte jag.
H: Jag! 
M: Inte jag.

Hur kom det säg att Hanna började blogga igen? :-)
SVAR: För att hon ville och för att namnet agneshannamaja skulle stämma haha, nämen för att vi började umgås mer igen!

favoritfärg på nagellack?
A: Har inte nagellack så ofta eftersom jag alltid råkar ta fel kläder när jag väl har det men om inte annat genomskinligt! 
H: Har nästan aldrig nagellack själv, men jag tycker det är jättefint med folk som har långa röda naglar.
M: På sommaren turkosa eller oranga men på vintern typ bara genomskinligt. 

vad är det bästa ni har gjort i sommar?
A: Umgåtts med alla fina vänner! 
H: Har typ haft kul varje dag, och att jag kommit nära Maja igen!!♥
M: Varit med mina finaste vänner och haft roligt nästan hela tiden!

-Sommar eller höst?
A: Sommar, såklart även fast hösten är mysig. 
H: SOMMAR!!
M: Sommar helt klart.

-Vilket gymnasium ska ni gå? :)
A: Musik!
H: Estetik och Media. 
M: Hantverks textil&design.

Till Maja: Är det slut mellan dig och Ossian? Isf, varför?
SVAR: Jo det är det och det var bara för att jag inte kände samma sak längre. 

Till Hanna: Hur träffade du din kille?
SVAR: Haha oj jag minns inte precis hur vi träffades, men vi pratade väldigt länge innan det blev något seriöst utav det.

Till Agnes: Hur går det med fotbollen? =)
SVAR: Det går prima. Haha, som vissa av er vet tränar jag och spelar med Sörböle. Två träningar i veckan och en match typ och det känns mycket bra. Har det roligt med tjejerna också. Tack för det! 

Maja hur har du satt upp bilderna sådär på väggen? :D
SVAR: Har satt upp dom med häftkuddar på baksidan!

 


Kommentarer
Postat av: Johan Appelblad

Då slösar man bort sin tid på några vettiga frågor och visst visar det sig att ni inte ens försökt svara på dom, måste säga att jag är grymt besviken och att resultatet av det hela kommer bli att ni nu i framtiden kommer att ha en läsare mindre :( Great job!!

2011-08-16 @ 13:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0