Hanna: i keep dancing on my own

Jättedåliga bilder, men mitt vanliga objektiv till kameran har gått sönder så har bara zoom, vilket gör det svårt att ta bra bilder så här nära.
Har hunnit med att städa mitt rum nu på eftermiddan medans jag dansade till massor av mina favoritlåtar. Eftersom att jag är ganska så "ny" här på bloggen så tänkte jag att ni skulle få se lite bilder på mitt rum här hemma hos mamma(ifall ni var nyfikna på det, hehe). Dock är det inte helt klart, även fast vi bott här snart ett år. Det är något jag måste ta tag i! Nu tänkte jag ta en dusch, sen äta grillat med familjen. Ikväll ska jag umgås med Sandra och Julia, blir nog super! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0