Agnes: Men vad vet dom som aldrig vågat något

Har äntligen skickat in min ansökan till gymnasiet. Känns ändå bra. Har alltid velat gå musik så varför skulle jag tveka nu? Hur som haver har jag även tagit tag i läxa och försökt ordna upp inför göteborg osv. Är så sjukt taggad på att åka iväg, även fast jag inte ska spela! Slänger in en bild från i somras, Gothia 2010. Inte dåligt tråkigt hade vi då. Och nu, jag menar vi har pool på hotellet, vi ska gå på stan och vi har en heeel lördagkväll i göteborg utan något planerat. Låter inte helt fel i mina öron. Dessutom ska jag få se Sveriges bästa lag år 17 spela högklassig futsal, blir great. Imorgon har jag skridskor på gympan, kanske är det inte -25, hoppas det för då kan jag testa åka! Puss.

Här har vi. En rödbrun härlig brutta, taggad på tåget i en liggvagn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0