Agnes: Vi körde

Jag har inte synts till här under helgen vilket jag vill säga förlåt för! Har egentligen inte haft tid till att sitta vid datorn. Gårdagen gick fort eftersom jag var barnvakt, firade en sjuttio-åring, tränade, var barnvakt igen och spenderade sedan kvällen hos Fellan! Fick typ nostalgi och längtade tillbaka till alla discon som varit på sunnanåkansliet. Alla som vet vad jag pratar om och var där kan ju tänka er tillbaka. Ungefär så var det i alla fall igår. Supermysigt, trevligt, roligt osv! Idag har jag spela match tro det eller ej. Gick väl ganska bra även fast jag inte riktigt kan slänga mig. Haha. Hoppas ni haft en bra helg, nu taggar vi Solsidan!


Klicka HÄR för att komma till fotografens blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0