Maja: min alldeles egna kalender

Har glömt att visa min kalender som jag fick hem förra veckan. Den är beställt HÄRIFRÅN. Väldigt nöjd är jag över den, ingen har ju liksom en likadan ju!
Nationellt prov hade vi idag. Skrivuppgift i svenska och jag skrev krönika om kärlek, tror nog det blev rätt bra. Var ett tag hos min fina Hanna Wiklund efter skolan och nu har jag precis skickat iväg ett mail till min belgare som kommer i April tror jag. Kommer bli sjukt roligt att träffa dom och behöva prata engelska i fem hela dagar!
Annars hade jag tänkt plugga lite till vårt hinduismprov imorgon, nog för att det nog är superduperlätt men ändå. Man kan ju plugga litegrann i alla fall.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: annab

svar: tacktack , men det är du som är söt<3



fin fin!

2011-02-11 @ 10:00:30
URL: http://www.annab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0