Maja: min vad, vad är det med den?

Det är inte ens lite kul, jag vilade från träning en endaste liten vecka och nu har (enligt pappa) min vadmuskel dragit ihop sig och jag har förbannat ont hela tiden.. förutom då jag faktiskt tränar(?) Knäppt. För övrigt så gör jag inte så mycket annat än att bara tagga Göteborg och SM. Vi åker på torsdag och kommer hem måndagmorgon, jag och Agnes får väl försöka knåpa ihop något förpublicerat men uppdateringen lär inte vara den bästa i helgen. Förhoppningsvis kan jag vara på lite bättre humör den här veckan också, kände att det blev lite mycket wine förra veckan, men hur ofta kommer sånt från mig liksom? 
Nä vet ni vad, nu ska jag försöka sluta. Måste bara upplysa er om att bilderna har min älskade pojkvän tagit, på en osminkad och osöt tjej hehe.. 
KRAM.

Kommentarer
Postat av: Emma

I headern har du uppsatt håret i en "knut". Kan inte du visa hur du gör? Jag får aldrig mitt hår att bli fint när jag gör det.



Jättebra blogg!

2011-02-22 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0