Maja: tusen kilo plugg

Jag överlevde löpträningen, kors i taket liksom. Jag tror inte jag är skapad för löpträning dock, inte min grej heheh.. Vill ni veta en annan sak? Jag har egentligen ingen tid alls för att sitta här för jag har en hel hög med plugg jag tänkte fixa bort idag, sen måste jag packa också FÖR IMORRN ÅKER VI TILL GÖTEBORG!! Det är typ ovanligt av mig att inte packa en hel vecka innan men det har jag inte haft tid med ens nästan. Så istället för att njuta av denna onsdagskväll ska jag vara superaktiv tills jag är så trött att jag faller ner i sängen, eller, nästan i alla fall.
Känner att jag svamlade bort hela inlägget men det kan ju kanske vara lite underhållande ändå?(A)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0