Agnes: Trevliga filurer

Har haft en väldigt bra kväll. Först fick man äta gott och umgås med en massa fina kusiner. Händer inte alltför ofta när man har en massa Svanströmmare i släkten! Efter det så for jag till Julia där det väntade en massa härligt folk. Vi skulle egentligen ha ett "Sagan om ringen"-maraton men eftersom första filmen tar nästan tre timmar så såg vi bara den. Efter det spelade vi istället "Med andra ord" och skrattade ihjäl oss. Vem vet vi får väl se de andra filmerna någon annan gång? Hoppas alla haft en bra dag!! Puss.


Svar till anonym:
Vad heter kameran du använder agnes? :)
-Jag själv äger ju ingen kamera så för tillfället är det antingen Majsan som klickar bilder med hennes Nikon eller också så använder jag familjens, en Canon. Tror den heter något med EOS 450D!

Kommentarer
Postat av: Mooa marklund

Hahahaha, vilken rolig kväll:D nu hoppas jag att vi ses på sällskapsspel-kväll hos petra på onsdag;);)<3

2011-01-03 @ 01:22:16
URL: http://mooamarklund.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv: Haha underbart Agnes!! :D <3

Majaa, du kan ju också ta och komma på vår sällskapsspelskväll(långt och konstigt ord..)!?! :D <3

2011-01-03 @ 18:05:32
URL: http://mooamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0