Agnes: Vet att ni tycker om när vi uppdaterar

Ja, jag har dåligt samvete över uppdateringen, men har man inte tid så har man inte!
I torsdags hade jag skolhockey direkt efter skolan vilket var väldigt roligt och sen, lite senare efter middagen, träning. Det bästa av allt är att min förkylning nästan är över! Synd bara att den har ersatts av mycket träningsvärk och en stukad tumme..Inte bra. Gårdagen var i alla fall supermysig och idag har det varit världen bästa väder! Självklart passar man på att träna då... Hoppas det är lika bra imorgon så att jag också kan vara ute! Ni har väl i alla fall haft en bra dag?! BRA. Puss.


Fick det här igår när jag vaknade av mina fina småsyskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0