Maja: nu ska jag vara lite efter alla andra hade jag tänkt

Hade försökt tänkt knåpa ihop some kind of årsresumé. Hade dock inte tänkt vara lika duktig som alla andra och skriva och lägga in bilder för varje månad men det här kanske kommer duga ändå. 
Mitt år började typ jättebra. Sen var allt rätt jättedåligt från slutet på februari till början på maj ungefär, sen vände det och efter det har jag haft hur kul som helst. Om jag ser tillbaka på året har jag ändå varit sjukt glad och det har jag mina fantastiska vänner att tacka för. Ni vet nog allt vilka ni är!
Har detta år lärt känna massor med underbara människor och alla saker vi hittat på och alla skratt har betytt galet mycket. Jag skulle egentligen vilja skriva om alla sjukt roliga saker vi haft för oss men det skulle ta alldeles för lång tid. Har ju liksom skrivit dom i bloggen utspridda över månaderna hursomhelst. Kan nämna några minnesvärda saker i alla fall. Grillningen med allt jättehärligt folk i somras. GOTHIA. Fellans stuga. Stockholm. Lucia. Julshowen. Ni ser ju, jag skulle kunna hålla på hur länge som helst.

Detta år har också lärt känna mig själv bättre tror jag. Lärt mig att det inte går att lita på allt och alla. Lärt mig att inte bry mig lika mycket om allt hela tiden.
Det här året har ändå varit ett av dom bästa tycker jag nog. Nu är det bara att köra 2011 tycker jag, ÄR NI MED?
Jag är taggad.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0