Maja: tandställningsterror, allvarligt

Såhär såg jag ut då samma dag jag hade fått dit rälsen. April 2009.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag blir galen. Var på tandregleringen idag och jag ville bryta ihop lite smått när jag cyklade till skolan. Inte nog med att hon satte in ett dubbeldrag med ståltråd på tanden som ska växa ner och jag inte ens kan öppna munnen ordentligt, tandläkaren sa att jag inte får ta bort rälsen förrän efter sommaren. Jag som bara skulle ha räls två år och ta bort den nu i april. Jag blir galen, helt ärligt. Hoppashoppashoppas jag får ta bort den innan sommaren ändå, att tanden mirakulöst kommer ner snabbt som bara den så jag blir av med det här snart. Man kan säga men Maja det är värt det och du kommer få så fina tänder sen men jag börjar seriöst tvivla snart. Har haft alldeles för ont alldeles för mycket för att jag ska kunna tänka att det är värt det just nu. 
Förlåt för mitt waine men jag är så förbannat less nu. Punkt.

Kommentarer
Postat av: pernilla

och min är borta på måndag!!! ;)

haha. jag lider med dig <3

2011-01-17 @ 21:07:32
URL: http://pernillabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0