Agnes: 24 timmar

Så lång tid och jag är framme i Rhodos. Tror ni att jag längtar? Jaja, först måste jag ta itu med allt jag ska göra idag. Först har jag träning klockan fyra sedan ska jag direkt upp till Musikskolan där det är en vårkonsert och så fort det är gjort så trampar jag vidare till bollhallen. Ska hjälpa min tränare med en utblidning då jag ska vara den som visar exakt hur man ska göra. Känns lite drygt men det är snabbt gjort! Förhoppningsvis hinner min pojke träffa mig efter det också, kommer ju inte kunna kommunicera med skellefteborna på en hel vecka, konstigt. Haha, säger nog hej då lite senare, PUSS.


Förresten så kommer det inte vara länge kvar till skolavslutning när jag kommer hem och jag har ingen klänning än! Hjälpas, hur ska det här gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0