Agnes: Heart shaped

Helåå! Kom just hem från Sörvalla där det hölls en målvaktsutbildning för sunnanås ungdomstränare. De ska alltså lära sig om hur det är att vara målvakt och jag och Alice ska vara där och hjälpa till med övningar varje tisdag. Är faktiskt taggad eftersom det är en timme, vi får pengar och får sedan efter utbildningarna vara målvaktsinstruktörer för barnen, kung! Annars så blev det ingen konsert för mig eftersom det inte hanns med. Då kom min fina med hjärtan åt mig, kommer sakna dig♥ Och er alla andra såklart, imorgon rullar det iväg mot flygplatsen, TAGGA!!


Ni måste ju få avnjuta lite webcam-bilder såhär innan jag checkar ut!!(?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0