Maja: du är det finaste jag vet, du är det finaste som finns, du är det vackraste jag har och kommer få

Rubriken är från min, Hanna, Maria och Emmas låt som vi skrev på musiken. Den är rätt fin faktiskt och inte helt oväntat döpte vi den till "du är det finaste jag vet" hehe..
Finns en alldeles underbar pojkvän jag tänker på när jag tänker på våran lilla låt också. Jag har inte träffat han ordentligt på nio dagar. Åh, jag dör så saknad du är nu älskling♥.
Mår förresten bra nu och cyklar som vanligt till skolan imorrn. Blir bra, jag hatar att vara borta från skolan.

Kommentarer
Postat av: philip fryxell

HAHA han har blivit gamer igen:$!

2011-05-05 @ 20:54:43
Postat av: Snokarn

jag har aldrig slutat gibba philip..?



SAKNAR DIG OCKSÅ ÄLSKLINGEN MIN<3

2011-05-05 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0