Maja: hej bloggisen

Bjuder på en webcamoldie då jag inte har en enda ny bild att visa, tragiskt. 
 
Long time no see som man brukar säga! Har ekat tomt här i veckan då både jag och Hanna fyllt våra dagar med annat än att sitta vid datorn. Jag har tränat massor, varit lite med Moa, fixat de första julklapparna med Hanna och idag har jag övningskört. Minibuss. Det var en ny utmaning kan jag säga och jag som inte känner mig speciellt supersäker på att köra "vanlig" bil blev lite nervös haha. Men det gick väl hyfsat i alla fall! 
Som sagt så har jag börjat fixa med julklappar och jag älskar verkligen det, det är så himla roligt och mysigt! Längtar otroligt mycket till julafton nu hihi. 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0