Maja: samlar vuxenpoints

Igår bakade jag bullar medans Moa och Fellan tittade i skolkatalogen men det var mysigt i alla fall haha! Idag har jag haft två halva lektioner så slutade klockan tio, har nu kollat lite bloggisar och ätit en blodapelsin (BÄSTA FRUKTEN) för att ladda upp för att gå ut och skotta. Har inte dragit mitt strå till stacken på det jobbet om vi säger så. Pappa kallar mig och Tim för minisnöslungor och anklagade mig för att inte funka haha...Så är väl dags att göra lite nytta. Samlar vuxenpoäng med snöskottning och bullbak tycker jag!
Puss. 

Kommentarer
Postat av: Nika

Men så snygggg:*

Svar: Du äääääär:*
Maja Westin

2012-12-21 @ 11:58:12
URL: http://Nikafili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0