Maja: hej 2012

2011 för mig har varit ett för det mesta sjukt bra och kul år. Juli månad toppar dock det mesta tror jag, hade kul varje dag typ och det hände så mycket. Stadsfesten, Gotland, trästock osvosv. Sommaren över huvud taget var hur bra som helst, kanske bästa sommaren. Fick ju ta bort rälsen också, jobbade på fotbollsskolan, var på Rhodos, åkte inlines och hängde i boviken. Tror jag skulle kunna skriva hur mycket som helst!
Andra halvan av året har varit mer bergochdalbana, eller i alla fall från augusti men har haft kul för det mesta ändå. Skolan har varit bra som bara den eftersom jag fått göra det som jag tycker är allra roligast, jag och Agnes var ju i Stockholm och såg Håkan i september och vi hade en kung kväll på halloween här. Roligaste med den här hösten måste dock vara alla nya personer jag lärt känna, inte bara i klassen utan på andra vägar också, fotboll, fester, gemensamma vänner osvosv. 

Har spelat sjukt mycket fotboll det här året också och det var ju för att jag började spela i f17, troligtvis ett av dom bättre valen jag gjort. Har utvecklats som spelare jättemycket och som sagt, lärt känna massa nya fina människor. 

Hade egentligen tänkt gå djupare ner och skriva lite mer seriösa grejer men tror jag skippar det för nu är jag supertaggad på år 2012, det här ska bli ännu bättre än 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0