Maja: skön kväll

Var helt säker att jag hade feber när jag kom hem från skolan, skönt tänkte jag, då slipper jag löpningen! Men nä, feber hade man inte så det var bara att sätta sig på cykeln mot skogsvallen. Löpningen gick dock inte alls bra då jag fick sjukt ont i baksida lår, kändes nästan som senadrag så jag tror att jag lider av lite vätskebrist. Som tur är så hade min bästa mamma köpt en Elle-tidning och toblerone till mig då dom kom och hämtade mig så nu har jag fått massage av papps och läst Elle. Hur skönt som helst och exakt vad jag behövde. 
Nu däremot så måste jag ta fram materialkunskapsboken och plugga lite, men det känns såååå mycket lättare nu när jag är på bra humör. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0