Maja: they say time heals everything

Både igår och idag har jag känt mig så sjukt less på allting. Jag är less på vintern (fast den knappt börjat typ), jag är less på att cykla och halka. Jag är less på att matten i skolan känns helt meningslös. Jag är less på att vår klass verkligen inte skulle ta något pris i idrott (fast jag älskar min klass alltid annars). Jag är less på att jag alltid får dåligt samvete för att jag har så dåligt om tid. Jag är less på att man fryser konstant i skolan. 
Ni får ursäkta det dåliga humöret här, men jag brukar ju faktiskt inte vara såhär i vanliga fall så det går väl stå ut litegrann. 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

<3

2012-01-24 @ 18:15:47
URL: http://mooamarklund.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej sötnos. Jo, jag är sugen men jag vet inte var man får ta i tyg? :P Haha, vi måste vara med varandra någon dag!!!! Jag saknar dig jättemycket :)<3

2012-01-25 @ 09:33:05
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0