Maja: running girls

Ikväll drar jag ut på en löparsväng med denna brud (obs! om ni ser två tjejer som ser mer ut som sniglar är det nog vi.) Jag ska ha fotbollsuppehåll ett lite längre tag nu för att bli helt bra i fötterna men jag måste ju fortfarande hålla igång liksom så jag inte tappar allt!
Annars då? Gör min sista dag i ettan imorgon som bara består av städning och fika, känns rätt bra om ni frågar mig. Dock så har vår kära lärare gett oss en sista uppgift som ska vara inne imorgon, och jag har inte ens börjat. Känner verkligen ingen motivation så får väl se hur det går med den..
Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

Men taaack världens finaste Maja!!

2012-06-04 @ 20:07:49
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0