Maja: hey I heard you were a wild one

Hej mina solstrålar! Denna dagen har sett ut som alla andra, skola, träna. Det är sjukt vanligt vardagligt just nu och jag har konstant dåligt samvete för att jag inte hinner träffa alla jag vill träffa och jag vill göra så himla mycket men hinner inte ens hälften. Känns ibland som att jag skulle kunna schemalägga mina dagar och mina helger för att det blir så mycket planerat i förväg just för att jag ska hinna vilket suger otroligt mycket då spontana saker är det bästa jag vet. Och nu har jag svamlat hur mycket som helst så ska nog sluta nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Nika

finaste<3

2012-03-27 @ 20:28:47
URL: http://nikafili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0