Hanna: kvällen clothes

Linne - Monki, Kofta - Fannys, Shorts - Only och converse som jag inte hunnit ta på mig, hehe.
Premiäranvände shorts igår och dom åkte på idag med. Älskar att värmen kommit och att man kan ha bara ben. Igår var en fin dag, efter en rolig skoldag gick jag och några fina flickor runt på stan en stund. På kvällen blev det middag och mys med mitt hjärta. Vi vaknade kanske lite för sent idag men slängde oss ut i solen, spelade basket och cyklade och köpte glass. Ikväll äter jag middag och myser framför melodifestivalen med Fanni och trevligt folk! Ha en fin kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg outfit :D

2012-05-27 @ 17:16:27
URL: http://angres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0