Maja: people can really change, even if you thought they couldn't

Igår hade jag världens mysigaste dag. Gick på stan med mamma och mormor i flera timmar och bara strosade, blev bjuden på fika och fick ett fint armband. Marcus kom hit och käkade middag och lite senare tog jag cykeln till stämningsgården för att vara med tre av mina favvosar, Fellan, Moa och Ellen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord hela kvällen och jag sov även hos Fellan. Men om gårdagen var en mysig och lugn dag har den här varit väldigt effektiv. Kom hem vid två, pluggade lite, såg Tims innebandymatch, övningskörde, tränade och har nu pluggat det sista. Snart kommer Marcushjärtat hit och sover med mig♥
Puss!

Kommentarer
Postat av: flisan

SÖTNOSAR <3 <3

2012-11-19 @ 14:56:26
URL: http://esterochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0