Maja: umeåhelg

Hade en mycket trevlig dag igår och införskaffade både ett par ascoola jeans och en mycket fin t-shirt. Ni kommer säkert få se det framöver. Jag stannade i alla fall i Umeå och hängde med min kusin Sofia igår kväll, såg x-factor och en mysig film som hette moonrise kingdom. Idag promenerade vi till Iksu spa och körde ett body balance pass klockan tio, och jag fick verkligen känna på "hej jag är fotbollstjej och världens osmidigaste". Men det var kul i varje fall! Efter det badade vi och solade lite, blev bjuden på allstar och träffade resten av Umeåkusinerna. Riktigt värda två dagar det här. 
Nu sitter jag hemma och läser alla mina favoritbloggar och lyssnar på bästa listan, förhoppningsvis får jag fara till mitt hjärta snart också som jag saknar så mycket. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0