Maja: helgen

Har haft fullt upp hela helgen och det har varit en superduperhelg verkligen! Fredag hade jag, Linnea och Carro gjort överraskningsfest för Lina och Lovisa och det var så himla roligt, tråkigt dock att jag är under 18 och var tvungen att traska hem där vid elva då alla skulle ut.. Menmen, hade sjukt kul ändå! Igår var också en fullspäckad dag, började med städning i lokalen där vi hade varit, trampade sen ner för fika och catch upp med min finaste kusin och sen drog jag och bästa Moa till stjärnan för tacos med henne och Fanny, sen kom Stina också, mysig kväll verkligen. Nu sitter jag dock här med en förkylning som jag fick i torsdags, den har som tur är blivit lite bättre sen igår men tror inte jag orkar spela så himla mycket på vår match idag, tråkigt då den är rätt viktig..
Har inga bilder från helgen heller, sjuktsjukt trist menmen.
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!!!! Puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0